Mutanty

  Na Ziemi istnieje wiele mutantów i różnią się one nie tylko budową, gatunkiem czy wyglądem, ale również umiejętnościami i stadium zarażenia. W zależności od stadium zarażenia i od niebezpieczeństwa, jakie niosą za sobą owe dziwolągi, na jedne z nich można spokojnie polować, na inne tylko w ostateczności, a jeszcze inne mają zgniłe i zatrute mięso. Mutanty zarażają tylko, kiedy są w trzecim stadium przepoczwarzenia, najczęściej robią to przez ugryzienie. Mimo iż wilki odporne są na ich bakterie, to jednak należy uważać na te poczwary, bo żadna z nich nie jest milusim króliczkiem...


Aerle Xanle Merghe 
(znane również jako AXEM)
Stadium pierwsze
Mutant-Deer by LeanderAurelTaubner
Art by LeanderAurelTaubner
Odmiana mutantów-zwierząt, które są w pierwszym stadium przepoczwarzenia. AXEM to kopytowate: lamy, krowy, jelenie, żubry... Są one nienaturalnie chude i bardzo zwinne. Mają dobrze wytrenowane mięśnie i dwie pary rogów na głowie, które występują nawet u zwierząt naturalnie nieposiadających ów przyrząd. Zwykle głowa jest u owych mutantów jest niezdatna do spożycia. Zwierzęta te są strasznie głupie i naiwne. Raczej mało niebezpieczne.
Atuty: Szybki bieg, wysokie skoki
Słabe punkty: Strategia. Chociaż nie, bo to coś w ogóle tego nie posiada.
Statystyki:
Równowaga: 10 Strategia: 0 Spryt: 5 Zwinność: 105 Siła: 11

Stadium drugie
Podobny obraz
Art by LeanderAurelTaubner
AXEM w tym stadium zmiany stają się o wiele większe, a rogi, a właściwie kolce, zaczynają im wyrastać z każdej części ciała. Dosłownie. Zwykle mają zniekształcone kończyny dolne, a ich narządy wewnętrzne znajdują się w czymś, co przypomina ogromne wymię krowy. Z pozoru niezdarne, jednak bardzo silne. Występują najczęściej w grupach liczących od pięciu do piętnastu osobników.
Atuty: Ogromna siła zawarta w kopytach przednich i tylnych. Trujące kolce na różnych częściach ciała
Słabe punkty: Wymię (jeżeli w nie uderzyć, pęka a mutant umiera) i wolne poruszanie się.
Statystyki:
Równowaga: 70 Strategia: 30 Spryt: 55 Zwinność: 0 Siła: 65
Stadium trzecie
Art by Kajito
W tym stadium mutanty nie zmieniają za bardzo swojego kształtu. Znikają im "wymiona", które przeszkadzały im w poruszaniu się i na powrót wracają do swojego pierwotnego kształtu, tym razem jednak jako znacznie bardziej wytrzymałe potwory. Przypominają w wyglądzie zwykłe zwierzęta, jednak nie posiadają skóry, a kości okrywają twarde mięśnie. Są wytrzymałe i szybkie.
Atuty: Szybkość, zwinność oraz wytrzymałość. Niektóre z gatunku potrafią pluć ogniem.
Słabe Punkty: Podobnie jak Gnortle Vulp boją się wody.
Statystyki:
Równowaga: 10 Strategia: 80 Spryt: 120 Zwinność: 120 Siła: 40
 Axale Cesel 
(znane jako AxCe)
Stadium Pierwsze
Art by LeanderAurelTaubner
 Odmiana mutantów już dużo niebezpieczniejszych, jednak ich mięso jest zdatne do spożycia. Połączenie człowieka i kruka. Zwykle są to ludzie, którzy posiadają głowę tego czarnego ptaka oraz jedną jego kończynę. Są to stworzenia bardzo silne i mądre, jednak należą do wolniejszych.
Atuty: Ogromna siła i zdolność wspinaczki.
Słabe punkty: Szybkość. Potwory te mają bardzo wrażliwy słuch.
Statystyki:
Równowaga: 30 Strategia: 20 Spryt: 55 Zwinność: 0 Siła: 45
Stadium Drugie
Art by RoyDante
Osobniki te kompletnie nie przypominają swojej pierwotnej formy. Tak naprawdę z pierwszego stadium pozostają im tylko czarne szpony. Skóra im odpada, podobnie jak dziób, za to wykształcają się nowe, lepsze... Trudno jest zabić te potwory, a jedyny sposób to wycelować w ich głowę. Przypominają najzwyklejsze zombie.
Atuty: Są bardzo wytrzymałe na urazy i posiadają umiejętność szybkiej regeneracji. Są też sprytne.
Słabe punkty: Zabić je można celując w głowę. Nie są silne.
Statystyki:
Równowaga: 20 Strategia: 80 Spryt: 80 Zwinność: 30 Siła: 5
Stadium trzecie
Art by LeanderAurelTaubner
 Po tych stworzeniach została już chyba tylko nazwa oraz ptasi dziób, chowany w kapturze. Tutaj u ludzi zostały wykształcone owadzie kończyny, najczęściej pająków i kleszczy. Są one bardzo szybkie i potrafią wytwarzać lepkie pajęczyny (w kolorze czerwonym, przypominające ludzkie flaki). Wydają z siebie charakterystyczne odgłosy, przypominające skrzeczenie kruków. W porównaniu do innych mutantów - żyją pod ziemią a na powierzchnie wychodzą tylko w nocy.
Atuty: Szybkość oraz możliwość wytwarzania lepkich sieci.
Słabe Punkty: Boją się światła. Wierzą, że zbyt mocne słońce potrafi spalić ich dziób.
Statystyki:
Równowaga: 230 Strategia: 70 Spryt: 55 Zwinność: 100 Siła: 40


Cesel Tylsa 
Stadium Pierwsze
Art by AustenMengler
Kolejni mutanci powstali od ludzi. Posturą przypominają zwykłych ludzi, jednak wyróżnia ich charakterystyczna, kwadratowa czaszka, oraz otwór gębowy przyozdobiony setkami ostrych jak brzytwa zębów. Charakteryzują się też długim językiem i szponami na rękach. Nie posiadają oczu.
Atuty: Ostre jak brzytwa zęby, które z łatwością rozrywają ciało ofiary oraz bardzo dobry słuch i węch.
Słabe punkty: Stworzenia te są ślepe i niezbyt szybkie.
Statystyki:
Równowaga: 10 Strategia: 30 Spryt: 40 Zwinność: 5 Siła: 65

Stadium drugie
Art by LeanderAurelTaubner
Potwory wykształciły tutaj skrzela i błony między palcami. Posturą nadal przypominają człowieka, jednak tutaj nie ma mowy o pomyłce. Zielone plamy na ich głowach nie oznaczają oczu. Ich ciało zaczęły obrastać bąble. Nadal są ślepi, ale wykształcił im się dodatkowy system echolokacji. Żyją zwykle w jeziorach i rzekach, gdzie czekają na swoje ofiary. Na powierzchni mogą zostać do kilku minut.
Atuty: Umiejętność pływania i oddychania pod wodą. Echolokacja oraz znakomity węch.
Słabe punkty: Na powierzchni nie jest w stanie długo przeżyć, nie posiada oczu.
Statystyki:
Równowaga: 20 Strategia: 90 Spryt: 45 Zwinność: 40 Siła: 35
Stadium trzecie
Art by LeanderAurelTaubner
Stworzenia, które potrafią oddychać zarówno na powierzchni, jak i w wodzie. Tutaj ich słuch znowu uległ ulepszeniu, jednak stał się też bardziej wrażliwy na hałasy. Najczęściej znaleźć je można niedaleko stawów lub rzek. Podobnie jak w drugim stadium - ich skóra łatwo wysycha, jednak kilka godzin spokojnie na powierzchni wytrzymają. Są to bardzo silne stworzenia.
Atuty: Umiejętność pływania i ogromna siła. Stworzenia te potrafią się też świetne skradać.
Słabe punkty: Zbyt czuły słuch, który łatwo uszkodzić oraz brak narządu wzroku.
Statystyki:
Równowaga: 100 Strategia: 60 Spryt: 85 Zwinność: 20 Siła: 85


 Gnortle Vulp
(Czasami nazywane Gnu)

Stadium Pierwsze
Art by Remarin
 Odmiana ta nie dotyka wbrew pozorom wilków, a wszelkie ssaki, które nie są kopytowate. Ciało rozkłada się jak przy trądzie i zwierzęta zaczynają przypominać znane nam zombie. Stają się jednak większe i masywniejsze, a krew zmienia kolor na pomarańczowy. Zwierzęta pod wpływem tego genu stają się bardziej agresywne i odważne.
Atuty: Ogromna siła zawarta w szczękach zwierząt i charakterystyczne, duże kły występujące także u roślinożernych i wszystkożernych ssaków.
Słabe punkty: Można powiedzieć - głupio odważne. Atakują wszystko co pachnie jak mięso. Mają osłabiony wzrok i słuch.
Statystyki:
Równowaga: 40 Strategia: 0 Spryt: 0 Zwinność: 35 Siła: 55

Stadium Drugie
W tym stadium ssaki stają się bardziej odporne. Nowa, ulepszona skóra przestaje odpadać od ich ciała, a zaczyna je pokrywać biała, gruba sierść. Oczy stają się czarne. Ta rasa mutantów często jest mylona ze zwykłą zwierzyną... z dosyć przykrymi konsekwencjami. Na ich ciałach, pod sierścią, wykształcają się małe guzki. W następnym stadium z tych guzków wyrastają dodatkowe kończyny. Żyją stadnie, zwykle w lasach lub starych, opuszczonych norach ludzi.
Atuty: Znakomity węch i słuch. Sierść chroni te mutanty przed niektórymi urazami mechanicznymi.
Słabe punkty:  Nie są zbyt silne w pojedynkę i nie poruszają się zbyt szybko.
Statystyki:
Równowaga: 60 Strategia: 40 Spryt: 60 Zwinność: 0 Siła: 55
Stadium trzecie
Art by Kajito
W tym stadium zwykle zarażonym wyrastają dodatkowe łby lub inne kończyny. Nie posiadają sierści a jedynie coś na kształt łusek. Stają się co najmniej dwa razy większe, niż niezarażeni przedstawiciele ich gatunku. Są bardzo agresywne, jednak cierpliwi z nich myśliwi. Potrafią bardzo długo czyhać na swoją ofiarę. Żyją w górach ale również i opuszczonych miastach. Żywią się nie tylko wilkami, ale również innymi mutantami swojego gatunku.
Atuty: Siła oraz zwinność i doskonała strategia polowań na innych.
Słabe Punkty: Mutanty boją się wody i nie skaczą zbyt wysoko.
Statystyki:
Równowaga: 30 Strategia: 110 Spryt: 80 Zwinność: 60 Siła: 60

Zakładka stworzona przez Tyks dnia 31 lipca 2017 r. Ostatnia aktualizacja: 3 grudnia 2017 r. przez Peruna
Zastrzegamy sobie prawo do powyższych opisów i zabraniamy kopiowania ich na inne blogi.
Arty nie są własnością bloga, jednak dokładamy wszelkich starań by nie naruszały one praw autorskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz