H-e-l-y |
Godność: Manon Castov
Ksywki: Jest otwarta na propozycje
Płeć: Wadera.
Wiek: Niedawno skończyła 4 lata i 3 miesiące.
Rasa: Vulferos
Płeć: Wadera.
Wiek: Niedawno skończyła 4 lata i 3 miesiące.
Rasa: Vulferos
Magia:
Cierpi również na schizofrenię, którą rozpoznać można po nieadekwatnym postrzeganiem, przeżywaniem, odbiorem i ocenianiem rzeczywistości. Osoby będące w stanie psychozy mają poważnie upośledzoną umiejętność krytycznej, realistycznej oceny własnej osoby, otoczenia i relacji z innymi, a nawet mogą nie być do niej zdolni. Posiada ona regularne halucynacje, urojenia i dziwacznie się zachowuje.
Jednak czasami zdarza jej się być osobą dosyć cywilizowaną. Jest ona wtedy przyjazna, pomocna i stosunkowo miła.
Podsumowując. Manon to psychopatka z wiecznym uśmiechem, nie stroniąca od zabijania, sadystyczna, przerażająca, bezwzględna, nieobliczalna i tajemnicza. Cierpi na poważne zaburzenia psychiczne tj.
- Paragelię, czyli zjawisko spontanicznego, bardzo silnego i niepohamowanego, nawet pomimo silnych starań, śmiechu w nieadekwatnej sytuacji.
- Psychopatię
- Schizofrenię
- Socjopatię
- Rozdwojenie jaźni
- Masochizm
Aparycja: Manon to piękna wilczyca o szarej sierści i zgrabnej, acz potężnej sylwetce. Pod długą sierścią wyraźnie odznaczają się mięśnie, które wręcz nie pasują do wadery. Posiada ona długie, silne łapy i zwinne ciało. Ma długi pysk i duże, czujne uszy. Jej oczy są czerwone, a pod nimi posiada runy, które są podobnego koloru. Na plecach również posiada runę, choć lepiej nazwać to po prostu maską dla wielkiej blizny. Jej chód jest dumny i bardzo zmysłowy, jednak wilczyca zawsze jest gotowa do walki, ustawia łapy w taki sposób, żeby w razie czego wystrzelić jak strzała i zaatakować wroga.
- 1. Pieczęcie: Jest w stanie przywołać dwa rodzaje duchów w postaciach wilków. Pierwsze, które można rozpoznać po niebieskich oczach potrafią uleczać i wzmacniać sojuszników. Drugie, te z czerwonymi oczami służą głównie do destrukcji. Potrafią one na przykład wniknąć w ciało przeciwnika i "rozsadzić" je od środka. "Dowódców" tych duchów nazywa Pieczęciami, a ich głosy bezustannie rozbrzmiewają w umyśle wadery. Pieczęcie nie mogą jednak zabić wilka, ani mutanta. Mogą ich najwyżej uszkodzić ciało istoty. Natomiast resztę zwierząt oraz ludzi, mogą zabić bez większego problemu. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że wilki i mutanty mają po prostu inną krew, Pieczęcie zabijają właśnie przez manipulowanie czyjąś krwią, a ta mutantów czy wilków jest zbyt gęsta, aby Pieczęcie mogły ją wykorzystać.
- 2. Potrafi wytworzyć lub przemienić się w uosobienie cudzego lęku, jednocześnie mimowolnie wyczuwa strach i obiekt przerażenia. Umie także spowodować strach przez sam dotyk, a jak zastosuje więcej mocy to nawet przez wzrok. Więc lepiej się do niej nie zbliżać,ani nie patrzeć w jej oczy. Jednocześnie wyczuwa każdy lęk nawet z dużej odległości. Jednak akurat ta moc zabiera jej dużo energii.
- 3. Czary i klątwy: Jest to ogólnie panowanie nad magią. Tworzenie i realizowanie zaklęć, rysowanie runów, które wzmacniają zdolności lub powodują powstanie nowych, a także rzucanie klątw, które może osłabić nieprzyjaciół z daleka.
- Walka: Manon jest idealną, zawziętą wojowniczką. Należy do tych osób, które są perfekcjonistami w niektórych dziedzinach. Walka jest jej żywiołem, jej pazury nigdy się nie zawahają, ciało nigdy nie odmówi sobie pozbawienia kogoś życia.
- Polowanie: Potrafi być ona niemal niezauważalna, niesłyszalna. Ofiara nie zorientuje się, że ktoś na nią poluje, dopóki żelazne pazury wadery nie wbiją się w jej ciało.
- Mikstury: Umie wytworzyć podstawowe eliksiry lecznicze, jednocześnie potrafi rozpoznać przydatne zioła i wykorzystać je w odpowiednim momencie.
- Lustra i postrzeganie: Istnieją trzy sposoby, dzięki którym Manon łączy magię Mroku z używaniem luster. Jest to łączność na długie dystanse, szpiegowanie nieprzyjaciół, a także postrzeganie przyszłości (jednak nie może przewidzieć własnej śmierci). Ta umiejętność jest już na tyle zaawansowana, że wilczyca potrafi zastąpić lustro taflą wody np. kałużą, naczyniem z wodą czy jeziorem.
- I to są jej podstawowe specjalizacje. Reszta albo jest nieważna, albo po prostu Manon nie jest w tym zbyt dobra.
Cierpi również na schizofrenię, którą rozpoznać można po nieadekwatnym postrzeganiem, przeżywaniem, odbiorem i ocenianiem rzeczywistości. Osoby będące w stanie psychozy mają poważnie upośledzoną umiejętność krytycznej, realistycznej oceny własnej osoby, otoczenia i relacji z innymi, a nawet mogą nie być do niej zdolni. Posiada ona regularne halucynacje, urojenia i dziwacznie się zachowuje.
Jednak czasami zdarza jej się być osobą dosyć cywilizowaną. Jest ona wtedy przyjazna, pomocna i stosunkowo miła.
Podsumowując. Manon to psychopatka z wiecznym uśmiechem, nie stroniąca od zabijania, sadystyczna, przerażająca, bezwzględna, nieobliczalna i tajemnicza. Cierpi na poważne zaburzenia psychiczne tj.
- Paragelię, czyli zjawisko spontanicznego, bardzo silnego i niepohamowanego, nawet pomimo silnych starań, śmiechu w nieadekwatnej sytuacji.
- Psychopatię
- Schizofrenię
- Socjopatię
- Rozdwojenie jaźni
- Masochizm
Aparycja: Manon to piękna wilczyca o szarej sierści i zgrabnej, acz potężnej sylwetce. Pod długą sierścią wyraźnie odznaczają się mięśnie, które wręcz nie pasują do wadery. Posiada ona długie, silne łapy i zwinne ciało. Ma długi pysk i duże, czujne uszy. Jej oczy są czerwone, a pod nimi posiada runy, które są podobnego koloru. Na plecach również posiada runę, choć lepiej nazwać to po prostu maską dla wielkiej blizny. Jej chód jest dumny i bardzo zmysłowy, jednak wilczyca zawsze jest gotowa do walki, ustawia łapy w taki sposób, żeby w razie czego wystrzelić jak strzała i zaatakować wroga.
Powiązania:
Stopień Aktywności: Nieoceniono
Steruje: gloomrise@gmail.com
- Skretch- jedyne stworzenie, z jakim Manon kiedykolwiek się zaprzyjaźniła. Nie był on wilkiem, lecz osobliwym stworzeniem przypominającym kota. Niestety już nie żyje.
- Klan Mouldhellów- klan wiedźm do których wadera należała przez dłuższy okres swojego życia. Jeden z trzech, który przetrwał, podzielony na trzynaście sabatów. Manon była przywódcą Trzynastki, czyli najbardziej niebezpiecznego sabatu Mouldhellów. Potem niestety klan upadł, gdy pomiędzy wiedźmami, a mutantami doszło do wielkiej walki. Przetrwał jedynie jedenasty sabat i Manon.
Równowaga: 40 Strategia: 40 Spryt: 45 Zwinność: 45 Siła: 30
Informacje:- Głos: https://www.youtube.com/watch?v=HfhTVqbeqmU (od około 1:13)
- Uważa mężczyzn i basiory za bestie, nie ufa im, a także delikatnie się ich boi.
- Nie lubi zapachu bzu.
- Posiada nawyk ciągłego chowania i wysuwania żelaznych zębów.
- Uwielbia słuchać wycie wiatru i płynącą wodę.
- Zna dokładnie trzydzieści osiem języków, choć nie do końca wiadomo gdzie się ich nauczyła.
- Plotki mówią, że Manon urodziła dziecko samemu Diabłu, w zamian za potężniejszą moc.
- Przedmioty: Żelazne zęby, które wysuwają się gdy Manon sobie tego zażyczy, a także żelazne pazury, zastępujące te zwykłe.
- Monety: 50$
Stopień Aktywności: Nieoceniono
Steruje: gloomrise@gmail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz