poniedziałek, 11 grudnia 2017

Zakończenie Wielkiej Aktualizacji - Październik - Grudzień 2017

A więc, proszę o werble!
*dźwięk werbli*
Po przerwie powracamy odświeżeni i gotowi na dzikie świąteczne pląsy, które już niedługo (tak samo jak moje urodzinki, Percia pozdrawia ziomków z grudnia) i na nowych członków. 
Nie, nie próżnowałyśmy, co chyba widać na pierwszy rzut oka.
Co konkretnie się zmieniło? Zapraszam niżej!



❥ Po pierwsze - wywinęliście się od dwóch miesięcy pisania i oceniania waszej aktywności. Taki prezencik dla was, starzy członkowie, których niestety nie jest wiele, no ale zawsze coś. Niezmiernie się cieszę, że w międzyczasie naszego skromnego remonciku zainteresowało się nami kilka nowych, a i Raav (ta od Vetha, chyba kojarzycie) postanowiła adoptować Eoringa NPC i zabawiać nasze młode pokolenia opowiadaniami. Ja także zmieniłam koncepcję co do mojej nowej postaci i również zostanie ona Eoringiem, tak więc rezygnujemy z zamknięcia naboru do Vulferosów, co miałyśmy w planach. Nadal macie wolny wybór rasy!
Pomimo nowych powitań jestem prawie pewna, że będą osoby, z którymi się niestety pożegnamy. Wkrótce napiszemy do naszych starych członków, a także tych zainteresowanych, którzy podali nam do siebie kontakt, aby poinformować ich o zakończeniu aktualizacji i w przypadku tych pierwszych zapytać, czy nadal chcą do nas należeć. Jestem w stanie zrozumieć, że po tych ogromnych zmianach ktoś może się nie czuć, chociaż jak dla mnie aktualizacja wyszła nam tylko na dobre.
❥ Po drugie - zmieniłyśmy fabułę. Wstęp do pierwszego rozdziału, zatytułowanego "Przepowiednia burzy" jest dostępny do wglądu w zakładce fabuła. Domyślam się, że niewiele wam to mówi, ale wraz z pojawieniem się mojej nowej postaci dowiecie się wszystkiego. Zdradzę tylko, że będziecie musieli postawić się po czyjejś stronie, a Azyl się podzieli. Co to znaczy? Dowiecie się niedługo.
❥ Teraz to, czego nie da się nie zauważyć - zmiana szablonu. Jest to naprawdę gigant, pełny kodów (z tego co mówiła Tyks) i innych bajerów. Miał być on w kolorystyce szarego i niebieskiego, ale z powodu kolorów nagłówka, w którym nasza Tyksona się zakochała (szczerze mówiąc, ja też), zostałyśmy przy ukochanych przez wszystkich kolorach fioletu i różu (ta ironia), tyle że zniknęły szare akcenty, pojawiła się biel, a fiolet i róż nie są takie bijące po oczach. Wiem, że te kolory kojarzą wam się z jakimś cukierkowym światem etc. ale sądzę, że się przekonacie. Osobiście urzekła mnie ta ramka z pogodą. No i wilki zostały oddzielone od innych zakładek.
❥ Dodane zostały też różne grafiki. Z tych promujących na razie doszło tylko zaproszenie do wysyłania, ale Tyks pracuje nad jakąś prezentacją, którą od razu wstawię se na howrse, bo już grudzień, a ja mam nadal hasło "Winter is coming, but there's still summer in my heart" i psa w krajobrazie na przełomie lata i jesieni. Dodatkowo w użycie wejdą cudowne ozdobniki, również autorstwa Tyksa. Żuczki (nie musisz mi dziękować, Raavuś), listki i nagłówki w waszym ulubionym (ironia) kolorze. Nie, nie będzie już więcej nawiązań do tego, jak wszyscy gardzą różowym.
Ponieważ Percia nigdy się nie leni (ekhem) to zrobiła wam samodzielnie mapkę terenów Azylu, znanych również jako Nirvaah zachodnie. Tak, nasz kontynent również zyskał nazwę, zostały też nazwane wszystkie sąsiadujące krainy, o czym możecie poczytać w naszym nowym poradniku (więcej w dalszych punktach). Wracając do map - ponieważ odkryłam w sobie powołanie do ich tworzenia, to w przyszłości pojawi się ich więcej. Zależy to jednak głównie od mojego wolnego czasu i waszych przygód. Z takich map na stówkę to będzie prosta mapa z ogólnym zarysem kontynentu i wysepkami wokół. Oczywiście chowańce też weszły w użytek, ale nie spodziewajcie się szybkich zdobyczy.
❥ Doszło w ciul nowych zakładek, wyjaśniających fabułę i wprowadzających mechanikę. Są to m.in. Poradnik dla początkujących, O chowańcach oraz Treningi. Nie są one obowiązkowe, ale radzę się z nimi zapoznać, bo pomogą wam lepiej zrozumieć bloga. Co do innych zakładek - uległy one niewielkim zmianom, jak też regulamin, więc radzę się zapoznać z nimi na nowo.
❥ W formularzu pojawił się nowy, nieobowiązkowy podpunkt - uwagi. Możecie je zmieniać za darmo kiedy tylko chcecie. Dodanie go wiąże się jednak z czymś znacznie większym - nowymi profilówami dla waszych postaci. Coś na wzór tych od Darknessa i Frago, byście mieli wypasione i ładnie wyglądające formy. Od teraz też nasze NPC otrzymają własne profilówki, jednak będą one znacznie mniej wypasione, no bo to NPC. Wraz z adopcją takiego gostka (bo od teraz adopcja NPC będzie na porządku dziennym) postać ta zmieni profil na taki dla zwykłego członka. Jeśli wilk grywalny zmieni się na NPC, to jego stary profil zostanie (pls, nie każcie mi tego samego zmieniać tysiąc razy).
❥ Boczna kolumna przeszła gruntowny remont. Zapoznajcie się.

Tak wiem, że mogłam coś pominąć lub coś pomylić, ale piszę to dla was, Tyksońskie Kartofle. Wiem, że nie możecie się doczekać.
Wobec tego nie zdziwcie się drobnymi zmianami po otwarciu. Obiecuję, że nic większego na razie nie wprowadzimy.
Zostawiam miejsce dla naszego Tyksunia, która niech doda coś od siebie, a ja spadam.
 
Cieszę się, że w końcu udało się nam ogarnąć blog. Ja zrobiłam wam szablon, o podobnej kolorystyce do poprzedniego, jednak ten jest trochę bardziej estetyczny. Przerabiałam tamten poprzedni  z bloga dobrze znanego Perci. Ten jest bardziej stworzony pod tpom. Planuję w najbliższym czasie dodać jeszcze kilka banerów, ze dwie, trzy prezentacje... Wszystko jednak zależy od tego, ile czasu będę miała. Na pewno zepnę się na święta, bo wiadomo - więcej czasu, zero nauki, luz, można pospać (czasami) spokojnie do 12...
Przepraszam was jeszcze za swoją niską aktywność, jednak ostatnio mam dużo na głowie. I tu nie chodzi tylko o mój blog. [*]

Całuski dla wszystkich Tyksońskich dzieci i nie tylko,
~Peruna
I Tyks


~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz